Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Friday, December 3, 2010

Amin Ramai2!!

Melodrama of Unknown at 5:51 AM
Owh….aku dlm Dilemma!! (tetiba lagu Dilemma by Nelly dimainkan…). Ok scratch!! Hahaha!! Aku bukan apa, dalam 2-3 hari ni, kepala pening2 lalat gtue tak tahu nak buat keputusan. Sama ada PUTIH atau BIRU??

Apa tue???? Warna la yank!! Hahhaha!!! Ok..ok…ak tak memain…

Rentetan dari majlis tunang Along aku yang akan berlangsung 18 Dis ni, aku dalam perkiraan nk pakai baju apa. Ye lah. Nak buat baju bg sedondon bagai sume mana sempat dah!!! Lagi pun, tunang ajer, jgnlah Grand sgt. Nnt abis majlis, nangis. Huahuahuahua…

Harap2 nnt aku tidur dapatlah ilham baju mn yang VOUGE! VOUGE ke nyah?!!! Isshhkk….klu aku kata VOUGE, VOUGE lah….haaaa….

Ingat nk show off kt korg baju tue (sje tak de keje), tp tak lah cantik mn pun mcm bju korg. Nntlah bila aku jumpa Donald Trump aku suruhlah dia belanja aku baju kurung paling VOUGE!! Design by dVb (David Victoria Beckham lah)…aku kan gila kentang sikit kat beliau. Huahuahua….

Tapi…kalu aku tunjuk skrg nnt tak surpriselah….ouh…girls love surprises (apa kna mengena?). Sje je…reminder sekali. Ghee~

Oleh itu sume, angkat tgn nk baca doa cepat!!! Aku abis bc doa ni, korang aminkan tau!! Tau!!! Kalau tak, tak geng ah gini…..huhu…ok..ok..geng lah….
“Ya Allah ya tuhanku, murahkan lah rezeki aku agar ada sponser yang sanggup sponser aku baju kurung moden paling VOUGE. AMIN!!”
Ok, aku sayang korang…heheheh….
Free Signature Generator
www.tips-fb.com

4 VVIP Readers on "Amin Ramai2!!"

Unknown on December 3, 2010 at 7:59 AM said...[Reply to comment]

biru lg lawa kot..kang kalu putih tertukar ngn pengantin lak..hikhik..

shino on December 3, 2010 at 9:23 AM said...[Reply to comment]

amin...tlg aminkan nie

Mun on December 3, 2010 at 9:49 AM said...[Reply to comment]

amin....mudaha2han ada laa yg nak sponsor baju tu yerk... (^___^)

Qib on December 3, 2010 at 1:06 PM said...[Reply to comment]

hehe..
memang larrr


Baby untuk dibeli!
Kita dan BABI!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal