Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Saturday, December 4, 2010

Lawak! Siapa Lagi Malas?!

Melodrama of Unknown at 4:00 PM
Pada masa dahulu, ada sebuah negeri dimana semua rakyatnya amat RAJIN belaka tidak ada yang malas. Jadi pada suatu hari, rajanya membuat pengumuman hendak mencari seorang yang malas. Semasa perhimpunan itu, adalah seorang lelaki mengaku
"Saya adalah yang paling malas"
"Kalu nak mkn, saya malas nak masak"
Tiba-tiba, dtg lagi seorang lelaki seraya berkata
"Saya lebih malas lagi dari dia tuanku"
Raja pun bertanya
"Apa tahap kemalasan awak?"
"Kalau saya hendak makan, ada orang yang menyuapkan saya"
Tiba-tiba datang seorang lagi lelaki 
"Saya jauh lebih malas lagi dari dia tuanku"
"Sampai mana pulak tahap malas awak?"
"Kalau saya makanpun, sampai ada orang tolong kunyahkan"
Maka raja pun terdiam.....

Tanpa disangka2 datang seorang budak lelaki kepadanya sambil berkata:
"Saya adalah yang paling malas tuanku"
"Bagaimana pula tahap kemalasan awak?"
Budak itu pun menjawab
"Nak cite pun malas"
p/s: Maha lagi dasyat malas dia!! ahahah!! 
Free Signature Generator
www.tips-fb.com

11 VVIP Readers on "Lawak! Siapa Lagi Malas?!"

nazirulhazwan~ on December 4, 2010 at 4:23 PM said...[Reply to comment]

den lagi malas, nak becakap pon malas.haha taip jer;p

nmirmo on December 4, 2010 at 4:36 PM said...[Reply to comment]

wink3...hehehe....dan saye sangat rajin...hahaha..;)

nice story babe~..;)

blogsyarih on December 4, 2010 at 5:14 PM said...[Reply to comment]

oik..ramai ke orang malas? nak tau tanda-tanda orang malas macm mana! senang je...kalau dia bagi seribu alasan aha..malas la tu.

suria lekatlekit on December 4, 2010 at 5:32 PM said...[Reply to comment]

Malas nak comment.. kekekeke

Syed Hilmi Syed Yahya on December 4, 2010 at 6:31 PM said...[Reply to comment]

malas betowl eh sampai nk cite pown malas..akit sape ar nie,,,Aisyah eh..?? hehe,,,just kidding...

azlina aziz on December 4, 2010 at 6:58 PM said...[Reply to comment]

Saya seorang yang rajin. Bukti nya, melawat blog kamu ;p Hahaha. Very nice blog. Suka :DD Follow u ;p

Unknown on December 4, 2010 at 7:11 PM said...[Reply to comment]

adeh..mlas la aku nak baca

InaAchik on December 4, 2010 at 7:38 PM said...[Reply to comment]

hye awk...:)
xmo malas2... ;p

cham's on December 4, 2010 at 10:32 PM said...[Reply to comment]

hahaha :D

Puteri Iqa Izyan on December 5, 2010 at 12:06 AM said...[Reply to comment]

saya memang malas :P

latest entri : ingat aku pandai sangat main bowling? takkkkk....

Nik Iman on December 6, 2010 at 12:16 AM said...[Reply to comment]

hahahaha!! lawak3!!! :D :D :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal