Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Friday, December 3, 2010

Bangla! Bangla!

Melodrama of aisyah ar at 4:00 PM
Cerita bermula di satu station minyak. Di station minyak nie ada 2 org pekerja bangla yg tau cakap melayu skit, omputih skit & bahasa bangla yg sememangnye dia pro. Sorg tu namanye Majid & seorg lg namanye Iqbal.


Pd satu ari berhenti sebuah kete mewah, Mercedes utk mengisi minyak. Pemandu kete tu seorg Pak Arab. Kebetulan pula minyak di pam tu dah abis, nie yg membuatkan Iqbal pening kepala nak bgtau pd Pak Arab tu yg minyak dah habis. Pak Arab tu lak tak tau sepatah haram bahasa melayu, cuma tau omputih skit & bahasa arabnye ler..


Iqbal bgtau PakArab tu sambil menyebut "fuel" & disusuli gerakan memusingkan tangan menandakan minyak habis, tapi Pak Arab tu ternganga tak paham. Iqbal cuba lg sekali dgn menyebut "fuel" & disusuli gerakan memusingkan kepala, tapi Pak Arab tu ternganga luas tak paham!!..


Iqbal tak tau nak wat camner..dia pun gi kat Majid utk menerangkan situasi sebenar. Mereka bercakap dlm bahasa bangla, & bunyiknye cam nie..
Iqbal: Majid, tolong aku majid, Pak Arab tu tak tau minyak dah abih..
Majid: ala...ko cakap je la..minyak dah abih...
Iqbal: dah cakap dah, tapi dier tak paham...aku lak, tak tau cakap omputih.. Yes, No, Alrite & I lap U tau ler..
Majid: Aku pun tak tau gak cakap omputih...
Iqbal: ala..ko tolong ler aku..
Majid: ok...aku tau sikit-sikit cakap arab..
Lalu pergi la..si Majid kat Pak Arab tu & dgn selamba dek..nye berkata;
"Sir, Fuel! Sodoqallah'hul....azim"
Barulah..Pak Arab tu paham & terus blahhh...
Free Signature Generator
www.tips-fb.com

13 VVIP Readers on "Bangla! Bangla!"

.sweet-ants. on December 3, 2010 at 4:23 PM said...[Reply to comment]

ngahahhaa..lawok2!

meself,Ms Fint on December 3, 2010 at 4:47 PM said...[Reply to comment]

hahaha nice joke.

Syafiq Rosli on December 3, 2010 at 4:56 PM said...[Reply to comment]

gaga..lawak ler..mn la u dpt ilham ni..

Miss Lemon on December 3, 2010 at 4:59 PM said...[Reply to comment]

hehe
penah bc n i ntah d mn dl
tp mmg lawak a
ish haha

Faiz Tapit on December 3, 2010 at 5:19 PM said...[Reply to comment]

kah3! bangla2!!

ღ Sumomo-chan ღ on December 3, 2010 at 5:45 PM said...[Reply to comment]

hahahahahhaaa terer bangla tuh sebot. haha :P

hamzah ian on December 3, 2010 at 6:04 PM said...[Reply to comment]

ok lawak..

karl on December 3, 2010 at 6:21 PM said...[Reply to comment]

hahaha..tu la pasal, masalah gak bila bahasa lain2..macam aku kat sarawak ni la, kat tmpat keja ade yg cakap iban, ade cakap melanau..pening @_@

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza on December 3, 2010 at 8:49 PM said...[Reply to comment]

hahahak !
kelakar la !
bangla sengal ! ! ! ! ! !
pkcik arab tu pon same ! ! !
sambng ketawa !
hahaahahhahhahahahak !

sheisazreina on December 3, 2010 at 8:54 PM said...[Reply to comment]

haha bijak jugak bangla nie
:DD

micky eyqa on December 3, 2010 at 10:29 PM said...[Reply to comment]

hehehe~~ cte yg sgt lucu wt org senyum sorg2..

kay yea on December 3, 2010 at 11:59 PM said...[Reply to comment]

haha..tersenyum snpi ke tinge di hujung entry~~

Omu Rice on December 4, 2010 at 1:27 AM said...[Reply to comment]

kelakar giler...hahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal