Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Sunday, December 5, 2010

Cuti Yok!

Melodrama of Unknown at 5:00 PM
Aku nak melancong!!! Sumpah aku nak melancong!!! Ishk…pehal ni tiba2?? Huhu…

Bukan apa, aku baca blog ummiross hari ni. Kamu tahu jadi apa?? Aku tgk je isi blog ummiross tue, terus aku amik kertas, dan pen. Sume2 yang ummiross tulis pasal percutian dia di London, Paris tu aku catat! Catat!

Sebenarnya, aku mmg dah lama pasang niat nak melancong ke eropah. Pada mula tue, aku target nk ke Australia. Pastu, ke London, Paris, Japan dan Dubai. Cuma, aku kurang pengetahuan ttg Cost dan segala proses utk kesana. Anggap je lah ni, My Lifetime Wishlist! Ok?!

Menurut Ummiross kalau kita nak save, jangan pakai agent. Biar kita handle sendiri, jauh lebih murah! Lepastu, kna rajin2 cek promosi tiket dari Air Asia. Memang berbaloi-baloi!! Tgkkan keseronokkan ummiross disana, buat aku pula jadi teruja lebih.Maklumlah, aku ni nama jer orang JB, tp Singapore yg sejengkal tu pun ak tak pernah jejak lagi. Passport pun tak da weh!!! Hahahhah!!! Tak per, bukan rezeki aku lgi. Bak kata Ben, Pelan2 kayuh! Hahhaha!!!

Mungkin disebabkan eropah tu, benua yg bermusim so, scenery dia tu mmg sgt indah! Kalau kamu tak percaya, kamu pergi tgk sendiri kat blog ummiross. Cantik sangat!

Kalau korang kesian kat aku, klik Mr Nuffy ak selalu ya. Sebab aku skang ni klu BW mmg kicking jer. Korang tempek 3, aku kicking 3! Hahhaha!! Psssttt…jgn kecoh! Lalallala~

p/s: Mudah-mudahan, murah rezeki ak dimasa hadapan…AMIN!
Free Signature Generator
www.tips-fb.com

10 VVIP Readers on "Cuti Yok!"

KakD on December 5, 2010 at 6:06 PM said...[Reply to comment]

ok klik sudah nuffnang mu hikhikhik, moga tercapai impian tu yek :)

IronHeart2204 on December 5, 2010 at 7:06 PM said...[Reply to comment]

WAaa nak g paris!!!

Acul on December 5, 2010 at 7:12 PM said...[Reply to comment]

mmg usaha sendr tu lagi jimat tp kene byk pengetahuan.

btw kalo cari travel agency yg murah kalo pandai cr :)

Liquid on December 5, 2010 at 7:28 PM said...[Reply to comment]

incek liquid pon nak..!! heh

azlina aziz on December 5, 2010 at 8:46 PM said...[Reply to comment]

Betul kata ummiross tu. Kena selalu cek tiket kat air asia sebab sekejap2 je, dah berubah harga. Saya selalu la cek harga tiket ni, nak balik kampung katakan ;p

Unknown on December 6, 2010 at 4:51 AM said...[Reply to comment]

@MAPPIAU
thanks soo much!! really appreciate it!! huhu..

Unknown on December 6, 2010 at 4:51 AM said...[Reply to comment]

@IronHeart2204
tu lah kan...paris mmg tempat yg menarik..

Unknown on December 6, 2010 at 4:52 AM said...[Reply to comment]

@Acul
yup..agreeed!!

Unknown on December 6, 2010 at 4:52 AM said...[Reply to comment]

@Liquid
sibuk dia pun..hahah!! meh reramai meh..hahha!!

Unknown on December 6, 2010 at 4:53 AM said...[Reply to comment]

@aZLiNa aZiZ
kalau nk kna lah usaha lebih kan..kan..huhu...tp berbaloi..baloi...hahah!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal