Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Tuesday, December 7, 2010

Tonton Drama Korea Free?!

Melodrama of Unknown at 1:31 PM
Wah! Seharian setengah sudah aku tak update blog! Sebab apa?? Sibuk jer nak tahu an!! ok fine aku gtau....sebab aku pergi jumpa T.O.P! (Nah! Terima kenyataan! Aku tipu jer...)

Ok, maaflah klu hal ni dah basi, tapi tak pa aku nk share gak sebab aku tgh teruja..ja..ja..ja…(ok..aku stop).

Macam ni cerita dia. Aku ni kan still lagi student aiit! So, mmglah aku rajin niaga nasi lemak dan lenses tp aku ni pun boros gak. Memewahkan anak2 aku yg berempat ekor tu!! (apa, korang hengat brg2 dorg murah ker??) kalah maintenance aku nyah!

Dipendekkan cerita, kalau dah tahu diri tu mmg jenis ratu movie/hantu movie (korg yg hantu…aku ratu! Hahah!!), tapi bukan anak Donald Trump, dan masih belajar plus syiling pun ckp tanggung beli jajan jer, kalau nk tgk moviesss mst pandai cari alternative lain. (korg fhm tak apa yg aku cuba smpaikan ni??)
So, bagi peminat2 cerita/drama korea tue, jom lah join aku bazir masa kat maaduu.com! teheee….kita tengok drama korea sampai muntah. Selamat duit aku! Boleh beratkan tabung utk ke London & Paris!
Berbeza dengan dramacrazy, mysoju dan sebagainya, Maaduu adalah dicipta oleh rakyat Malaysia dan perkhidmatan Maaduu adalah legal dan bukan illegal subbing dan sharing. (Petikan dari JomPHP.com)
Selain korang boleh tgk drama korea, ni part yg paling aku teruja neh!!! korang boleh tgk Music Bank!!!! Hahhahaha...(owh..hanya mereka yg berjiwa kentang lagu korea jer faham keseronokkan aku skrg ini).

Psssttt!!! IRIS pun ada!!!! My T.O.P in this series ya'll!! Selamat duit Along aku drpd kna pau ngan aku beli cter IRIS nie!! Hahahha!! Rezeki nak tunang dia betullah! 

Sharing is sexy ya’ll (nada gedik nk mati..)

Owh ya...kepada kamu semua aku nk khabarkan disini bahawa, lawatilah site JomPHP.com ni. Gila kentang input yg berguna!!!
Free Signature Generator
www.tips-fb.com

3 VVIP Readers on "Tonton Drama Korea Free?!"

Anonymous said...[Reply to comment]

wah.....TOP sangat2 sexy dalam IRIS 2...

Unknown on December 7, 2010 at 3:11 PM said...[Reply to comment]

olorr kami kne banned daru shoutmix aisyah..sedey la.
just nk bgtaw..aisyah ditag utk contest..jom join contest besday
http://zaza96.blogspot.com/2010/12/review-paling-kreatif-azzafirza-rm50.html

Rina Rossoneri on December 8, 2010 at 12:46 AM said...[Reply to comment]

new web added..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal