Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Sunday, December 12, 2010

Proton Inspira Kini Milikku!

Melodrama of Unknown at 7:39 AM
Semalam, Abuya call ajak aku pergi tengok Proton Inspira yang baru tu. Sebabkan dah janji nak bagi hadiah untuk Birth-day aku yang lepas. So, sekarang ni dah ada depan mata, kena tunaikan janji. Hati berbunga tak yah cakap ar. Akhirnya, Proton Inspira pujaan hati menjadi milikku!!!
Masuk ke kedai Jual Proton Edar kat area Larkin tue. Masuk2 jer aku dah aim Proton Inspira Solid White aku tue!! Oh, tetiba mata terlirik ke warna Plum Red pula. Tapi kenapa aku tgk warna Tranquility Black nmpk sophisticated gila. Sampaikan bila aku tgk warna Genetic Silver buat aku jadi rambang mata terus. Haih….napelah tak ada warna PINK! Grrrrr..

Pastu, aku pergilah jumpa En. Fahmi, agent yang tolong settlekan urusan jual beli ni lah. Pastu, aku pun tanya dia beberapa perkara tentang Proton Inspira ni, dan ini jawabnya:

Proton Inspira ni adalah hasil kerjasama di antara Proton dan Mitsubishi. Enjin dia pure Mitsubishi tapi body dan accessory all made in Malaysia. Purata harga adalah antara RM78,999-RM91,999 mengikut jenis yang dipilih. Terdapat 3 jenis iaitu:
Owh!!! Dengan monthly payment yang sebegitu mampukah aku? Mampukah?? Kejap, nak pergi check piggy bank aku tinggal berapa dah….ahhahaaa…..Pastu, abuya pun kata jangan risau. Dia akan beli cash! Oh!!!! Kenapa aku seorang yang sangat beruntung!! Ghee~
Setelah pikir punya pikir, aku yakin memilih Proton Inspira Solid White 2.0 litre MIVEC 4b11. Tiba2 phone aku berbunyi. Terkejut aku, terus bangun dari tidur. Uishk!!! jam, phone berbunyi sudah!! Arrrghhhh!! Potong steam tol!! Baru nak mimpi aku naik kereta tue merempit sekitar JB!!

Sedih….


p/s: Support Proton Malaysia!!!

www.tips-fb.com

18 VVIP Readers on "Proton Inspira Kini Milikku!"

aQi + GenGkey on December 12, 2010 at 9:10 AM said...[Reply to comment]

haha..
mimpi rupenye..
igt betul beli inspira cash..
haha..:D

fara on December 12, 2010 at 9:12 AM said...[Reply to comment]

alamak! igtkan btol td!!!

Syed Hilmi Syed Yahya on December 12, 2010 at 10:35 AM said...[Reply to comment]

waa...mcm tertipu,,,lupanya mmpi,,,ingtkn reality,...haha,,,,,ape2 pos,,,semoga dpt ape yg Aisyah ingin kn,,,hehe

ADEEYA on December 12, 2010 at 10:38 AM said...[Reply to comment]

cett ingat btul2 tadi bru nak ajak p jalan2 hehee

zarifahmr on December 12, 2010 at 10:52 AM said...[Reply to comment]

bersyukur dengan apa yang saya dapat T___T

Miss Mirror a.k.a Sam on December 12, 2010 at 11:06 AM said...[Reply to comment]

mana la tau kan... mimpi jadi kenyataan. Amin.

ashraf on December 12, 2010 at 12:42 PM said...[Reply to comment]

aku jeles kejap siyes beb.

last2 mmpi je.haha.so xdela jeles sgt :P

amirulez on December 12, 2010 at 1:57 PM said...[Reply to comment]

chettt.. orang dah baca best dah.. rupa2nya mimpi... inspira la bukan inspiria..

Arkimz on December 12, 2010 at 3:55 PM said...[Reply to comment]

ingat betul tadi...
tapi lagi elok beli je yg original...

Freebies - Pure 2 Blogger Template

.:padie_eyla:. on December 12, 2010 at 4:38 PM said...[Reply to comment]

oh myyy. indah nyee mimpi. hak3

akubiomed on December 12, 2010 at 6:38 PM said...[Reply to comment]

Salam perkenalan, kalau betul dapat Inspira memang dream come true :-) Lain kali mimpi bawa Fair Lady macam Shahir AF

afee ali on December 13, 2010 at 4:03 AM said...[Reply to comment]

erk! sengal. haha. baru nk jeles td :)

Tuan Penasihat on December 13, 2010 at 5:11 AM said...[Reply to comment]

ceh!!
real real jer.

Nadyahoney on December 14, 2010 at 1:55 PM said...[Reply to comment]

kalau la real..mesti besh bwk inspira jenjalan kan..

Nadyahoney on December 14, 2010 at 1:55 PM said...[Reply to comment]

kalau la real..mesti besh bwk inspira jenjalan kan..

FiesyaaChacha on December 15, 2010 at 4:51 PM said...[Reply to comment]

belikan 1 satukkk ;D

caliph shuriken on December 19, 2010 at 5:16 PM said...[Reply to comment]

alarm tu kaco jaa kn..
hukk...

Aujinz on January 5, 2011 at 3:48 PM said...[Reply to comment]

ahhhhhh.. aku tertipuuuu..
koh koh koh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal