Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Saturday, December 4, 2010

Cek Dah Siap!

Melodrama of Unknown at 3:05 AM
Aku tidur lena. Selesanye! Aku suka cuaca dikedah ketika ni. Sangat sejuk dan lembap. Tak terik seperti awal tahun. Tetiba terasa Sintok ni seperti bermusim pula. Musim Panas yang terik sampai malam pun berkipas2 dan musim sejuk yang lembap sampai banjir2!! Hahhahahah!!!! (Ok....ak behave..)

Sedang seronok layan syoknya tidur tue, tetiba handphone berbunyi. Terkejut aku, bangun terus jawab
“Hello…”
“Hai, selamat pagi. Boleh sy pastikan ini Cik Aisyah?”
“Yea, speaking…”
“Saya dari Fly.fm nak maklumkan cek Lucky Jury dah siap. Kami akan hantar sebentar nnt. Tapi sebelum tu, saya nk confirmkan alamat boleh?”
“Owh!! Yeaa…boleh..boleh…”
“Ok, 1751, tet..tet..johor bahru, johor. Betul??”
“Yup..yup..correct!”
“Ok, kami akan hantar sebentar nnt. Jika ada sebarang masalah, boleh rujuk saya”
“Ok….thanks. really appreciate it”
“Ur welcome and congratulation!”
Mata aku yg sepet tue terus segar (tp still sepet juga). Cek dah sampai!!!! Yay!!! My RM100 !! Owhhh!!! Erk…..

Over excited lak kan. Padahal RM100 jer kot!! Hahahha!!! So, pada kamu2 semua yang nk duit free mcm aku nie senang jer.

Kamu just sign up membership kamu di fly.fm tue. Pastu nnt dia akn bg korang e-mail utk jawab survey yang tak sampai 15 minute tue dan kalau korang bertuah, dapatlah terpilih sebagai lucky jury!! Setiap bulan akan ada 5 lucky Jury.

Pssstt!!! This is my second check you know!!! Aku kan gila kentang pada music2 nie! Sume station music aku layan. Tp siaran radio melayu ni aku kurang sikit. Bukan apa, aku bukan lupa daratan ya!! Cuma taste music aku tak da kt situ. Tp aku layan lagu indie!! Lan aku punya feveret!!! Jangan kacau!! Bunkface!!! Yuna!! (byk lg, tp mls nk list kt sini..) Lain dari tu, aku menganga……..seb baik ada fly.fm & hitz.fm. Huhu….
Free Signature Generator
www.tips-fb.com

7 VVIP Readers on "Cek Dah Siap!"

mie on December 4, 2010 at 3:21 AM said...[Reply to comment]

fuyoo!!!
mmg lucky..
heheeee

kay yea on December 4, 2010 at 4:11 AM said...[Reply to comment]

blanje mkn yep~ :p

Johari Hamzah on December 4, 2010 at 4:34 AM said...[Reply to comment]

wow.. senang2 jew leh dpt rm100.. huhu..
:) tahniah..

azzey on December 4, 2010 at 6:10 AM said...[Reply to comment]

Aisyah: Wow, 100 tu!

NAZ on December 4, 2010 at 7:27 AM said...[Reply to comment]

woahhh. congratsss

Unknown on December 4, 2010 at 12:54 PM said...[Reply to comment]

best 2.. waaa!! gle kentang..

ayulunera on December 8, 2010 at 4:21 PM said...[Reply to comment]

seratus..banyak tu..nak jugak nak jugak...
sign up kat ne??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal