Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Thursday, December 2, 2010

Debaran 18 Disember!!

Melodrama of Unknown at 1:03 AM
Ada apa dgn 18 Disember ni?? Ada ramalam lagi ker?? Tapi Sotong Ramalan dah tak da. Kenapa??

Hehehe…..

Kamooooo…..aku nk khabarkan bahawa 18 Disember ni, my Sis Along akan diikat!!! Ikat kat ner?? Kat pokok?? Tepi sungai ke?? Hahahah…Bukanlah!! Ikat di jari..dia akan melangsungkan majlis pertunangannya pada 18 Disember 2010 ini.

Umi aku pun sibuk lah memikirkan tema. Bila aku tanya dah ada tema ke?? tema hijau katanya. Tp bila aku tanya Along, dia pun blur2!! Apa ni weh!!! Mentang2 Wedding planner dia tak der kat JB!!! Lintang pukang jadinya. Spe wedding plannernyer?? Laaaa…..tak tahu ker??
Miss Yoishme ni lah!!!!!

Ada harapan jadi wedding planner yg berjaya tak?? Adaaaaa……Namanye pun tunangkan, so buat kecil-kecilan je lah (Ye ke)…jgn nnt ada mini pelamin bagai sudey…kopak2…

Aku amat terharu bila diminta untuk menjadi jurusolek beliau!!! Oh!!! Tak sangka akhirnya dia bg juga aku bermain2 ngan muka dia yang pada aku ada potensi jd cover girl majalah VOUGE tu!!! Hahhaha!! So, aku sekarang ni tgh buat research solekan terbaik utk majlis tunang yg bertemakan hijau ni. Mentang2 gap exam kau lama lagi...

Bukan apa ini pengalaman pertama aku, kakak aku nk tunang dah!!! So, aku nk dia jadi wanita paling cantik hari tue. Agar ibu mertua, ayah mertua, adik2 ipar sume sayangkan dia. Sejuk je mata ni memandang..

Owh ya….tentu bakal abang ipar kesygn aku tu tgh teruja skrg ni. Sengeh2...tgk tue!!!! Hahhaha!!! Jangan main-main tau, dia ni Cikgu Disiplin. Nnt dia sebat korg, baru tau....hahahah!!

Pape pun, RIBUAN terima kasih iklas dari hati aku ni kat dia. Sebab sanggup meredah onak duri selama mengenali Along aku tue!!! Harapanku, agar jagalah dia sebaik mungkin. Jangan ditangan-tangankan apatah lagi dikaki-kakikan beliau. Nnt aku ninjutsu-ninjutsukan kamooo!! Hahhahaah!!!

Pada along aku tu pula, bila dah bergelar tunangan orang ni, bawa2 lah berubah!! Meh nnt kita main masak2 berdua ya…kita suruh uder jadi mentor, kita protégé….umi jadi juri!! Abuya tukang melantak sama ngan dolah, achiq dan alang!! Ok?? Hahhaha!!!

Gosh!!! I miss home sooo bad!!!!

Sangat teruja!!! Macam aku pula yang nak tunang!!! Cepatlah abis exam ni!! Aku nk cepat2 balik Jb!!! Buat hantaran, Decoration!! Shopping barang tunang!! Solek2 along!! Carikan dia baju tunang and all!! Setting umah!! Kamu blh bayangkan aku punya gedik teruja tu tak???!! Hahahhaha!!

p/s: Abuya beli kucing lagi!! Dia nk buka zoo kucing lah….haih…abuya…abuya…
Free Signature Generator
Share www.tips-fb.com

6 VVIP Readers on "Debaran 18 Disember!!"

Sang Gabriel on December 2, 2010 at 1:42 AM said...[Reply to comment]

boleh solekkan kakak anda jadi macam joker?baru prank skit di hari pertunangan.haha

suria lekatlekit on December 2, 2010 at 1:48 AM said...[Reply to comment]

adik beradik semua comel2..

mr.syazwan on December 2, 2010 at 1:54 AM said...[Reply to comment]

FUUUYOOO

pandai gubah hantaran meh???

hebat

sng kahwin nnt..

hehehe

aLya maNip on December 2, 2010 at 3:29 AM said...[Reply to comment]

wow!! seronoknye..hehe
congrats 2 ur along..
k.aisyah bile ag?hehe

Lyaa Suriany on December 2, 2010 at 3:29 AM said...[Reply to comment]

wah sya

teruja nya sya

suka tau boleh make up kan orang ni

puas hati rasa

Syafiq Rosli on December 2, 2010 at 4:33 AM said...[Reply to comment]

congrat to ur sis..make up yg terbek eh..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal