Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Tuesday, December 7, 2010

Masalah Air

Melodrama of Unknown at 8:54 PM
Ok. Tiba-tiba hari aku yang damai ni telah dicemari oleh ion-ion negative yang sememangnya dari semalam Cuba aku neutralkan dgn ion-ion positif. Nampaknya, ion-ion positif tidak mencukupi dalam memastikan ia sentiasa neutral!

Mmg aku karut tapi aku Sirius ni!!! Aku tak senyum ni!!

Kenapa..kenapa..kenapa..kenapa..kenapa…kenapa..kenapa..kenapa..masalah air penginapan aku ni masih GAGAL utk diselesaikan!! Ok fine, itu mmg aku malas nk pikir dah kot. Dari zaman senior aku lagi, yg kini bergelar Dato’ smpailah skrg ni pun tak pernah katanya nak settle.

Padahal mcm2 dah buat. Korek sana lah..gores sini lah. Pam air sna lah, pam air sini lah. Saluran sanalah saluran sinilah.

Yang aku tak paham tue, kepada kuantiti lori yang mengangkut air!! Tak faham?? Ok, dia macam ni.

Bila tempat aku ni tak ada air jer, pihak pengurusan akan terus panggil lori2 yang mereka sewa untuk pergi ke rumah pam air yang letaknya dalam 10/15 min perjalanan. Kemudian, lori2 ni akan salurkan air yang dibawa mereka dlm tangki hitam tu ke saluran air disetiap blok!

Tapi!!! Kenapa kuantiti dan kekerapan mereka semakin berkurangan pada ketika ini? Ketika minggu aku nak exam nie!!!! Panas!! Panas!!

Mmglah bab mandi tu aku blh bercas positif lagi. Tp bab2 lain? Sendiri paham arr…plus, aku nk basuh muka dan gosok gigi!! Pastu bdk2 ni pun nama jer WANITA, tp ada yg selfish!!! Ada ker patut dorang ‘melabur’ pada time2 tak da air ni. Ok, dorg tak tahan, find aku faham ‘saham’ tgh naik. Tp, at least carilah alternative nyah!!! Mintak sikit air kawan 2 yang dah tadah berbaldi2 tue. Tak ralat kot. Pastu, bila air dah ada, tadah lah balik. Jgn buat tak paham bahasa.

Arrrgghhh!! Aku tension bila nk mandi and all semua kna berebut2!! Tarik2 rambut gini!! Kedut2 abis arr muka aku nie!! Kata nak jaga kulit utk engagement day Along!! Rosak plan gini tau!! Jap…..tgk tue!! Air minuman aku pun dah nk abis!!! Camna aku nk isi kalau mesin air pun kering ma!!

Huk..huk..umi……………..
Free Signature Generator
www.tips-fb.com

3 VVIP Readers on "Masalah Air"

azlina aziz on December 7, 2010 at 10:11 PM said...[Reply to comment]

Saya memang tak boleh duk diam kalau air tak ada. Kalau time exam dulu, memang HOT sangat2 lah.

Rina Rossoneri on December 7, 2010 at 11:12 PM said...[Reply to comment]

kita xboleh kalau xada air..bak kata kwn kita,kita ni macam ikan...nanti kita akan baring atas katil sehari suntuk sbb xada air..

Taufik Jusoh on December 7, 2010 at 11:46 PM said...[Reply to comment]

sabar wei sabar :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal