Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Wednesday, December 1, 2010

My Idol Woman

Melodrama of Unknown at 5:42 AM
Seriously!!! I adore this woman sooo much!!!

Masa aku kecik2 dulu Along aku Fan no 1 Spice Girl!! So, tempiasnya kena lah kat aku juga. Dalam byk2 ahli Spice Girl, aku paling ske Posh Spice atau lebih dikenali sebagai Victoria Beckham.

Lepastu, musim World Cup melanda!!! Aku mmg peminat no. 1 England!!! Along pula Brazil!!! Aku tangkap cintan ngan Bechkam, along aku pula angau ngan Ronaldo gigi pelik tue. Ronaldinho pun dia dok angau!! Aku cukuplah Beckham kesygan aku sorg tue!!! Kami siap buat album lagi!!!!!!!!

Pastu siapa sangka, sebabkan rasa suka aku yg mendalam pada mereka telah menyatukan mereka. Apa kena mengena ek…? Hahhahah!!!! Tp siyes lah. Aku mmg tak sangka yang kedua2 idol aku ni akan tangkap cintan!!! Masa dorg betul2 isytiharkan perhubungan dorang, aku pula yang teruja gedik!!!

Never seen love this perfect!!!

Kenapa ak sgt sukakan dia:

1.Dia sangat stylo!!! Fashion dia aku idam smpi tua…

2.Dia tak curang. Dia selalu support Beckham main bola.

3.Shape dia sgt mantap walaupun dia dah ada 3 anak!!!

4 Anak2 dia sume comel2!!

5.Dia tentukan fashion Beckham!!!



Senang cerita dia ni Icon wanita yang paling aku gemari!!! Dia berjaya buktikan pada aku bahawa wanita mampu berjaya dalam kerjaya dan rumah tangga. Bukan apa, korg tgk ajer fenomena artis kita di Malaysia ni. Entah apa yang dorg pikir. Ada kawin cerai berai. Tangkap basah! Rampas laki orang, kebas bini orang lah. Dah la mereka tu public figure, jagalah sikit budaya kita ni.

Macam kes Nora Danish, ex-hubby dan Fasha Sandha tu…entah apa2 jer lah.

Sudah tu, dah kawin tapi tak beranak? Pssst..umur kamu makin lanjut tau Cik Siti Nurhaliza…Hmm…maybe dia nk jadi mcm Jennifer Anniston kot!! I’m not ready to be a mom. Sebab tue Brad Pitt angkat kaki lari kat Angelina Jolie. Angelina Jolie kan ske buat anak. Ye ke?? Hahhahhah!! Ak main hentam jer weh!! Nnt kita interview dorg ramai2 ar…

Siapa kata klu kita mengandung shape lari?? Mmg arr badan kita akan mengembang, tapi masih lagi boleh diatasi. Nak2 lagi skrg ni mcm2 program penurunan berat badan di pasaran. Slim world, Marie France Body Line, Londom Weight. Pilih jer lah, suami korg yang bayar per…So, suami get ready ya….penuhkan tabung!!! Sebabkan u, I gini tau!! So, u has to fix it!! I don’t care!!

Bagi artis Malaysia pula…aku mmg dari dulu asyik perasan kata muka aku ni iras2 Erra Fazira gtue!! Hahahahh!! Perasan giler…sebabkan itu aku minat kat Erra ni sampailah sekarang!! Dia dah ada baby gal sorg dah pun. Bahagia, cun, dan hot!!! Ini baru Idol!! Bukan mcm nora Danish!!! Dh kawin & ada anak pun still kaki clubbing!! Haih…..kesian. Patu nk betulkan Fasha yg mmg ssh nk betul tue…masing2 7x8, 8x7!! Haih…..

Apa pun pesananku, kita lihat sahaja orang sekeliling kita. Kita nilai. Mana rasa patut, kita ambil. Mana yg tak patut tue, kita buang jauh2. Setiap wanita suatu hari nnt akan jadi ibu juga. Jadilah contoh yang baik pada anak2 kita nnt. Biar mereka jadikan kita idol mereka pula suatu hari nanti. Nikmat tue, jauh lagi bernilai.

Bak kata Dato Fadhilah Kamsah: Renung-Renungkan!
Free Signature Generator
www.tips-fb.com

11 VVIP Readers on "My Idol Woman"

Amiey White on December 1, 2010 at 6:06 AM said...[Reply to comment]

hehe :D Amiey suka erra fazira jugak dia baik, tak sombong dan sangat bahagia tgkla :D

fifianggun on December 1, 2010 at 11:07 AM said...[Reply to comment]

huhu,,xde rezeki lagi kot,,,,sedih siti kalo dia bce ni,,,

Lyaa Suriany on December 1, 2010 at 12:48 PM said...[Reply to comment]

posh tu memang dr dulu sampai skrg
xpenah xhot..
hot jek manjang
hehe

trendsetter pun ada gak..

Unknown on December 1, 2010 at 1:06 PM said...[Reply to comment]

@Amiey White
betul yank....dia senyum jer kan..huhu....ske tgk dia...naklagi baby dia cumel!! huhuu...cantik jer dia....

Unknown on December 1, 2010 at 1:07 PM said...[Reply to comment]

@fifianggun
Alolooooo...fifi mst peminat Siti ni....sorry yank, tak de niat nak burukkan dia...cuma pendapat peribadi. huhuu....paper pun, Suara dia mmg da besh!!! huhu...

Unknown on December 1, 2010 at 1:08 PM said...[Reply to comment]

@~C.h.E.n.T.a..L.y.a.A~
Shew is a trendsetter yank!!! kita jd mama hot mcm dialah in future!!! muahahhahahhah!!!!

fifianggun on December 1, 2010 at 1:12 PM said...[Reply to comment]

haha..saya xminat pon dia,,,just ckp ja,, sian jugak siti tu dah bertahun kawen xda anak,,hoho..xpa..tu blom rzki,,

hans on December 1, 2010 at 2:29 PM said...[Reply to comment]

rezeki siti tak ada lagi tu

P/S : Kelab Bola Sepak Kalah 55 - 0.....Ini Main Bola Ker Apa? Hahahaha

suria lekatlekit on December 1, 2010 at 3:06 PM said...[Reply to comment]

wah.. dah mengalahkan kak nam 12 si Aisyah ni.. kekekekekeke

Anonymous said...[Reply to comment]

tp kan...muka aisyah ade iras2 sorang pelakon bollywood ni, nme die bipasha basu hehe. Sgt2 comell =)

Qib on December 1, 2010 at 5:55 PM said...[Reply to comment]

aah.. memang merpati dua sejoli laaa


CIKGU SEKARANG GARANG!
Kisah Jiwang. MUST READ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal