Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Sunday, December 5, 2010

Hargai Kamu..

Melodrama of Unknown at 12:17 PM
Kamu tahu apa yang buat aku happy pagi2? Banyak benda juga, tapi salah satunya apabila aku membaca comment2 dari kamu semua. Asal baca jer aku mesti gelak. Pagi2 jantung aku dah exercise!! Sihat tol jantung aku jadi! 

Skang aku tgh usaha hack reply after comment ni, aku try mcm2 asyik tak blh ajer!! Bukan apa, setidaknya nnt senang sikit aku nk balas SETIAP comment2 dari kamu semua (mcmlah comment tu beratus). Ye aku sedar diri. Cuma masa aku terbahagi kepada byk cabangla.
1. Cari idea buat new entry (focus!)
2. Search Blogwalking (kamu2 yg ak jejak)
3. Jejak Blogwalking (Kamu2 yg tggl jejak) 
Byk lagi sebenarnya, tp kalau aku listkan nnt kamu pakat kata aku sibuk ngalahkan menteri pulak. Hohoho…..demi menggembirakan kamu, tiap kali aku lawat kamu aku mst cari assistant korang si nuffy tue. Maaf sgt ak reply terkedek2 kat formspring juga. Huhuhu..twitter aku pulak asyik post iklan youthclub ajer. Lain dari tu, mcm tak da fungsi kan…. Haih…..baru nk kenal teknologi la katakan. Hahahhah!!

Apa pun, ak akn cuba balas tiap kunjungan kamu. 3 kali kamu jenguk, 3 kali jugalah aku jenguk. Mungkin lebih. Insyaallah. Yang penting, kita support each other!! Aiitt!! Sayang kamoo… =P
Free Signature Generator
www.tips-fb.com

6 VVIP Readers on "Hargai Kamu.."

Unknown on December 5, 2010 at 12:33 PM said...[Reply to comment]

ok la..kami pom tengah menjejak perantau lain dan utk di add..aisyah pom termasuk dalm list tue..heeeee
hidup uum bloggers

FarhanaFabulous on December 5, 2010 at 2:05 PM said...[Reply to comment]

syg kamoO juge :]

Asyraf on December 5, 2010 at 3:58 PM said...[Reply to comment]

i dh jenguk seribu kali cena larat ke nk jenguk blik??

Unknown on December 6, 2010 at 5:04 AM said...[Reply to comment]

@gaunghuhu...thanks gaung for ur support!! yup! yup!! hidup blogger uum. hahah!

Unknown on December 6, 2010 at 5:04 AM said...[Reply to comment]

@FarhanaFabulous dia comel...thanks yank!

Unknown on December 6, 2010 at 5:05 AM said...[Reply to comment]

@Asyraf Kamarul eleh...ni baru nmpk muka...hmmm.... =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal